Choď na obsah Choď na menu
 


 

Aktivácia presmerovania prichádzajúcich volaní v pevnej sieti Slovak Telekomu:

 

Pri obsadení:         *67*telefónne číslo#

Pri neprihlásení:    *61*telefónne číslo#

Okamžité:              *21*telefónne číslo#

 

 

Deaktivácia presmerovania prichádzajúcich volaní:

 

Pri obsadení:          #67#

Pri neprihlásení:     #61#

Okamžité:               #21#


Telefónne číslo je číslom, na ktoré chceme hovor presmerovať a zadáva sa spolu s predvoľbou (napr. 0903123456, 0212345678, 0451234567 apod.).


V prípade mobilných operátorov sa dá presmerovanie nastaviť zväčša priamo v menu mobilného telefónu. Pokiaľ nie, manuálne nastavenie možno použíť podľa tohoto príkladu (platí pre všetkých mobilných operátorov).

 

 

 

Komentáre

Pridať komentár

Prehľad komentárov

Presmerovanie hovorov na mobil

(Takáč Juraj, 18. 2. 2014 10:53)

Prosím Vás, pošlite mi odpoveď na moju otázku na meil: takac.tak@gmail.com Ďakujem

Presmerovanie hovorov na mobil

(Takáč Juraj, 18. 2. 2014 10:50)

Poraďte mi prosím, ako sa dá skrátiť doba prezváňania na pevnej linke z cca 8 prezvonení na 3 až 4 zvonenia? Nedá sa to nastaviť? Ďakujem

deaktivacia icq

(Veronika Nemcova, 20. 9. 2012 15:43)

prosim vas poradte mi ako mam deaktivovat icq?poradte mi.napiste mi prosim vas radu na moj email:verca19882@azet.sk.dakujem.